Najpopularniji
proizvod
B2B Portal
Registracija Uloguj se
  • 1. Na sajtu ima više artikala?
    U našoj ponudi ima jako puno artikala koji su asortimanski i iz tog razloga na jednoj slici ima više artikala (iskazana cena odnosi se na jedan artikal). Ukoliko želite da naručite određeni artikal iz asortimana molimo Vas da u napomeni tačno naznačite koji artikal sa slike želite. U slučaju da artikal koji ste naveli u napomeni nemamo, operater će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.
  • 2. Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim, morao sam da promenim internet provajdera i sada imam drugu e-mail adresu. Šta treba da uradim u ovom slučaju?
    E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Registracija". Takođe nam možete poslati nove informacije na import@nijansa.rs i mi ćemo ih korigovati za vas.
  • 3. Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
    U ovom slučaju, potrebno je da u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine a u primljenom e-mailu koji ste dobili da ste uspešno poručili, pustite povratni mail na import@nijansa.rs. Naši operateri će Vas kontaktirati kako bi ispravili grešku.
  • 4. Šta da radim ukoliko roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?
    Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovde. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas na 018/512400 ili na e-mail import@nijansa.rs kako bismo Vam poslali zamenu.
  • 5. Kako da znam da sam sigurno obavio poručivanje?
    Kada kliknete na dugme „Poruči“ na Vaš e-mail će stići poruka sa svim stavkama koje ste poručili.
  • 6. Uneo sam pogrešan podatak o sebi i tek kasnije uvideo grešku. Kako mogu to da ispravim?
    Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''moj profil''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.
  • 7. Poručeni artikal nije ispravan?
    U slučaju kada artikal nije ispravan, molimo vas da nas u najkraćem mogućem roku kontaktirate na e-mail: import@nijansa.rs. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Svi artikli koji se prodaju preko www.nijansa.rs prodaju se novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u opisu i karakteristikama artikla. Takve artikle ćemo zameniti ili izvršiti povraćaj novca u zavisnosti od Vaše odluke. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla Nijansa d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.