Najpopularniji
proizvod
B2B Portal
Registracija Uloguj se

PORUDŽBINE

Naručivanje robe od strane kupaca/klijenata može se obaviti direktno putem sajta www.nijansa.rs. Na B2C i B2B portalu Nijanse d.o.o. nalazi se detaljan spisak artikala sa detaljnim opisom, gde se nakon registracije korisnika može izvršiti poručivanje, klikom na neki od izabranih artikala. Izabrani artikli registruju se u virtuelnoj korpi, koja sadrži detaljan pregled date porudžbine počevši od vrste izabranih artikala, broja poručenih artikala, cene, ukupnog iznosa plaćanja i ostalih podataka koji karakterišu on- line poručivanje. Cene su iskazane sa PDV-om uz dodatne troškove slanja u zavisnosti od izbora načina plaćanja i isporuke. Nakon potvrde porudžbine, korisnik pristupa narednim koracima u postupku kupovine, navođen instrukcijama portala kako bi se uspešno sprovela on- line kupovina. 

Radno vreme:

Ponedeljak- Petak     Od 08.00h do 16.00h

Subota                     Od 08.00h do 15.00h

*Maloprodajni objekti Nijanse rade i nedeljom od 08.00h do 15.00h

ISPORUKA

Isporuka brzom poštom City Express na teritoriji cele Srbije. Cenovnik brze pošte možete pogledati u prilogu

Besplatna isporuka na teritoriji grada Niša za online kupovinu u vrednosti preko 10.000,00 dinara.

Za kupovinu u manjem iznosu odabrana roba će vas čekati spremna za lično preuzimanje u našem novom prodajnom objektu u krugu bivše Elektronske industrije Niš. Lokacija

PLAĆANJE

City Express: Pouzećem u gotovini pri prijemu/ preuzimanju robe. 

Uplatom na žiro račun: Virmanski

Čekovima građana

Banca Intesa: 160-8164-28

 REKLAMACIJE

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon njenog otvaranja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj robi, ili podaci na računu ne odgovaraju naručenoj robi, molimo Vas da nas kontaktirate u najkraćem mogućem roku od trenutka prijema pošiljke. Ukoliko se na pristigloj robi pojave određene neusaglašenosti, koje ne odgovaraju naručenoj robi molimo Vas da postupite u skladu sa Obrascem za reklamaciju koji se nalazi u prilogu. Nakon uspešno popunjenog i poslatog obrasca za reklamaciju tim Nijanse će Vas u najkraćem mogućem roku kontaktirati i obavestiti o daljim koracima i rezultatima reklamacije.

Zahtev za reklamaciju

Pitanja oko kupovine:

Sva pitanja možete uputiti na mail: import@nijansa.rs ili pozvati na telefon 018/323-0160

Povraćaj  novca:

Kupac ima pravo na povraćaj novca koje je regulisano zakonom o zaštiti potrošača: 

1.Najpre, u roku od 14 dana kada odustane od kupovine, i to bez navođenja razloga i dodatnih troškova

2.Kupac  može da traži novac i u slučaju da Nijansa.rs ne isporuči robu u ugovorenom roku

3.Treći slučaj u kome kupac ima pravo da dobije novac nazad jeste nesaobraznost isporučene robe.

 

ZAŠTITA PODATAKA O POTROŠAČIMA

Izjava o zaštiti privatnosti podataka:

„U ime internet prodavnice nijansa.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u internet  prodavnici  nijansa.rs (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela  zaštite privatnosti.“